Merveayazz ahahah bi an ben açtım sandım başlığı :) adım da merve 😅
benim oğlan da yirmi aylık, çılgınlar gibi antep yiyor, vermiyoruz gidip dolabın önünde ağlıyor. Antepten kiloluk sipariş verdik, marketten baş edemedik :)
Bir de şimdilerde çilek, bu ikisi konusunda nasıl durduracağımı şaşırıyorum.
İnşallah fazlası zarar değildir gerçekten. Antepfıstığı epey faydalı bir şey allahtan.