Canım erken gece beslenmesini Bırakmak için. Ben alarm kurup 2 saatte bir kalkıyordum rahat edemiyordum. 5 aya kadar devam etti öyle. Sadece saat arasını açtım 2. Aydan sonra. Şuan da 7 aylık olucaz emip uyuyor. Bende kendim yatacağım Zaman mama yapıyorum. Gece kendisi uyanınca emziriyorym. Hala da içim rahat etmez bazen de uyandığımda mama veriyorum.