Prensesannesi38 kızımın son yaşadığı pişiği sadece Sudocrem geçirdi. Yanık gibi olmuştu, neler sürdüm geçmedi. Burdan aldığım tavsiyelerle Sudocrem aldım, 2 günde geçti gerçekten.
Bir de Arko krem demişlerdi, onu da aldım. İkisini dönüşümlü sürdüm ama en çok Sudocrem kullandım. Bence bu ikisini deneyin. Neler denedim fayda etmedi, şu ikili şıp diye geçirdi çok şükür.