Senemmm11 Çok geçmiş olsun üzüldüm yavruma inşallah hemen geçer. Benim kızımda kilosundan dolayı pişik oluyordu sürekli zeytinyağı sürdüm. Ama zeytinyağını önce cezvede kızdır sonra soğuyan yağı sür çok faydasını göreceksin. Ben çok memnun kaldım hiçbir pişik kremi de kullanmadım. Mutlaka dene.