Gizemkapl 3 ay 14 günlüguz bugun bi aglama krizleri kucakta olma istegi anam agladi cidden:) bu smdi 3.ay atagii mi oluyor birde 3.ay atagi bitince 4.ay atagimi başlıycak 😀 sorcaklarim bu kdar tskk 😍😍
Miskokuluoglununannesi Gizemkapl ay benım de 3 aylık oldu bugun. Uykusu oluyo bagırıyo mama ıcecek bagırıyo hemde nasıl bagırmak ugunacak Allah korusunn🤨
Cheerfulmom Gizemkapl tam o aylarda başlıyor 4 buçuk aylık olana kadar devam ediyor 4 ay atağı 😔 yani bizim öyle oldu ve çevremde gördüğüm kadarıyla da öyle malesef sadece zaman🤷🏼♀️
Myslkya-16 Gizemkapl atak hesaplamaya göre 2 gündür atak haftasındasın 😃 sanırım. 😑 biz de 3 ay 7 günlüğüz emmek istemiyor benden ayrılınca kıyamet kopuyor 😑😥 belimdeki omuriliğimin tüm kemikleri tek tek ağrıyor hissediyorum. huysuzluk desen ohooo 🤷🏻♀️🙇🏻♀️
Aytenkrktn Bizde 3.15 günlüğüz 1 hafta önce atakmyasadık 12 hafta atağıydı diye düşünüyorum çok Zordu geçecekten sebepsizce ağlama sıçrama uyuyama hep bi korkma 😞 şuan geçti ama 4. Ay atağı çok kötüymüş 🥺
Aslan-123 Aytenkrktn 3 ay 10 gunluguz dediklerinizi bir bir yasadm hala yaşıyorum cok korkuyo sıcriyo hep
Alparslan0101 Aytenkrktn Bu korkma işi sesleri daha net ve tam duymaya başladık lari için oluyor bence. Adı atak matak her neyse bnce ondan oluyor. Bu aylarda sesleri duymaya başlıyor lar tam olarak ve korkuyor lar…
Aytenkrktn Aslan-123 evet ya normal konuşmamızdan bile sıçrıyordu çok korkuyordu bitişi olmuş gibi ağlıyordu