Buseilgnn ay benim yavrumun bir günlükken kısılmıştı sesi hastanede ağlamaktan. Taze anneyim tabi nasıl üzülmüştüm bütün hemşire ve doktorları ayağa dikmiştim gece gece. Ama normalmiş olabilir dediler. Ertesi gün düzelmişti zaten. İnşallah sizinki de önemli bişey değildir.