sarisinbayan Bebegim 4 aylik gunde 6 defa kaka yapiyor kizlar sizce normal mi sizinkiler kac defa yapiyor acaba
Gizemmyigit sarisinbayan bence fazla git gide azalması lzm.. kızım yenş 5. Ayına girdi günde 1 kez yapıyor.. geçen ayda hadi en fazla 3 kez yapsın o da en fazla yanii.. kaç gündr böyle takip ettiniz mi?
deleted2310 sarisinbayan en az 5 🙈 yapması yapmamasından iyidir sorun yoktur merak etme bende sormuştum sadece anne sütü alan bebeklerde normal
Minikpofuduk 2 3 günde bir kaka yapıyoruz bugun mesela hiç kaka yapmadık dunde azcıcık yapmıstı 4 ay 3 gunluguz