Sule_K benimki de aynı durumdaydı canım 5ay 23 günlük. Daha 3 gün öncesine kadar sürekli uyumamak için ağlıyordu. Uykusu çok var aslında ama gözleri kapanınca uyudum diye ağlardı hem de öyle böyle ağlamak değil. Hiç bir şey yapmadım bıraktım haline. Çok şükür geçiyor bu durum. Bi atak dönemi atlattık sanıyorum. Kendi kendine düzen oluşturmaya çalışıyormuş ve uyursa annenin onu bırakacağını , öğrendiklerini unutacağını sanıyormuş. Bu yüzden de uyku reddi yaşıyormuş yani elinde olan Bir şey değil miniğin. Sabret ve bol bol İnşirah suresini oku bol bol sarıl uyanıkken onunla yere uzan oyun oyna daha kolay geçiyor. Oğlum o kadar uyku reddine rağmen 3 gündür düzenine döndü ve artık beşiğinde uyutuyorum. Yanında görünce sakinleşiyor. Biraz uzun oldu canım hakkını helal et.❤️