Annesininmucizesi_ Merhaba güzel anneler 🌸 size bi konuda danışmak istedim. Bebeğim 9 aylık emekleme yok tutunup kalkma yok sürünme yok oturabiliyor dönebiliyor ama istemediği için dönmüyor ve karın üstü kalmaktan nefret ediyor . Yani genel olarak baktığımda en azından döne döne hareket yada sürünme olması gibi bi gözleme kapıldım. evet her bebeğin gelişimi kendine hastır ama merak ediyorum bu gelişim basamaklarının olmamasından ötürü doktora götürmelimiyim sizce? hantal bir bebek değil ama hiç bu tür şeylere çabası yok uyku problemi olan bir bebek ve çok sıkılgan bir yapısı var çabuk pes ediyor korkacağım bir durum var mı siz annelere sormak istedim .
MGYE Annesininmucizesi_ Benim değil de arkadaşımın kızı var 9 aylık mama sandalyesinde falan oturtuyor ama öyle desteksiz oturduğunu görmedim. Sadece sürünüyor oda. Emekleme yok. Yani bi yere tutunup ayağa kalkmayi geçtim emeklemiyorda. Benim oğlum baya hareketli olduğu için arkadaşıma şaşırıp söylediğim de normal demişti.
MssKrks Annesininmucizesi_ 9 ay 12 günlük canım benim kızımda aynı … doktor bi desteksiz oturuyorsa diğerleri önemli değil dedi. Bi desteksiz oturuyor onun dışında hiçbir şey yok ☹️
Mircet Annesininmucizesi_ benim kızım da yüz üstü yaymaktan nefret eder ama her gün mutlaka 15 20 dakika onunla oynayarak ilgisini çekmeye çalışarak ağlatmadan egzersiz yapmaya çalışıyorum faydası oldu canım
Elifeslem1 Annesininmucizesi_ benim kzimda 9 buçuk aydan sonra emeklememeye başladı ama doktorlar emeklememeyi motor gelişimden saymıyor kimisi emekleden direk yürüyor diye en geç 8 aylıkken desteksiz oturmasi lazım 13 14 ayda yürümeye başlamış olması 18 aydan sonra yurumiyirsa doktora götürülmesi lazım mis bir Dr yazisinda okumustm
Annesininmucizesi_ MGYE benim kızım desteksiz oturuyor ama diğer hareketlerin hiç biri yok ben kafama takıyorum çünkü hantal bi bebek değil ama bilemedim çevrede çok baskı yapıyor herkes kıyas ediyor üzülüyorum
Semika Bizimki dün girdi 9. aya 6 aylıkken desteksiz oturabiliyordu 8 aylıkken emeklemeye başladı ve şimdi kendi kendine kanepeye tutunup ilerliyor.
Semika Benimde bi yakınım vardı aynı sizin bebeğiniz gibi hiç bi problem olmadı . Şimdi iki yaşında çatır çatır konuşuyor☺️
Annesininmucizesi_ MssKrks canım napacaz böyle ben kafama takıyorum ya . Bende mi doktora götürsem bunun için belki içim rahatlar . Yerde aktivite yaptırmaya çalışıyorum onunda istemiyor . Siz günü nasıl geçiriyorsunuz 😥
Defnemmmmmmmm Bence siz yinede her ihtimale karşı doktorunuzla görüşün bence en azından motor gelişimini desteklemek için bazı hareketler var onları size gösterir en azından kafanız rahatlar
Zeynep_Naz Benim kızımda 9 ay 6 günlük emekleme yok dönerek yuvarlanarak gidebiliyor oturuyor ama bazen sinirlenince kendini atıyor.Tutunma benim destegımle bırakınca 1 kac saniye durabiliyor.Daha dişi yok ama çıkmak üzere
Annesininmucizesi_ Mircet bende yapıyorum canım ama daha ilerleme olmadı yani istemiyor pes ediyor hemen 😥
biryoncahikayesi oglusum 9 ay 10 günlük oldu. Desteksiz oturma geri geri sürünme ve döne döne hareket dışında pek hareket yok simdilik..
Zeynep_Naz Dede,baba ,ayy,gel gel ,alkıs,baybay ,öpücük atıyor,emme mama ,memme gibi şeyler diyor sanırım gelişimi dilini vurmuş 😂😂