Sezeryan olalı 6 gün oldu sütüm çok az geliyo ve bebeğimde meme reddi var kesinlikle almıyo sağıp veriyorum ama çok az çıkıyo sütüm sür çatı kimyon kullandım bol su kullanıyorum artmıyo her sağımda 15 cc anca çıkıyo
benim gibi olan var mı kızlar kafayı yiyeceğim