Miskokuluoglununannesi her bebek farklı olur canım. İlla bu cc ye içicek diye birşey yok mama yedikten sonra hala ağzını şapırdatıyorsa biberona saldırıyorsa doymuyor demek oluyor. Hani illa yetmiyor diye düşünüyorsan yarım ölçek fazlalaştır öyle gidişatına bak. Fazla yediğinde genelde gaz sancısı daha fazla oluyor hazımsızlık yapıyor.