Merhaba hanımlar, oğlum 36+3 haftada doğdu gelişim geriliği vardı 33 haftayla uyumluydu
doğumdan sonra 4 gün kuvezde kaldı bu süre zarfında mama takviyesiyle birlikte anne sütü verildi ama biberonla şimdi ise memeyi almıyor reddediyor biberona alıştı maalesef 😣
bugün 22 günlük olduk hala bu sorunu aşamadık tecrübeli annelerden yorum tavsiye bekliyorum 💜