Kuzucugum_0732 Hanımlar 5 aylık bebegim var ilk 1 ay emzirdim wonra emziremedim cok kıyameti kopardık sütüm kesildi şimdi herkez diyor emzir sütün tekrar gelir sizce gelirmi emzirebikirmiyim sütüm artarmı neler yapmam lazım
Space Kuzucugum_0732 benim doktorum bir kadının evlatlık aldığı bebeği emzirdiğini ve sütü geldiğini anlatmıştı. Bu bilimsel birşey. Hormonal bir durum yani sen emzir gelebilir :) gerçekten hissederek inanarak, bol su içerek vs emzir en azından dene derim
Sultiii Kuzucugum_0732 bence denemekten bişey kaybetmezsin sğt sağma makinası al elşnle sağar gibi memeye uyaran vermelisin sıcak duşta ememye masaj bebeği sık sık emzirmeye çalış dene bence mucizevi bişey olur olursa ❤️🙏🤗