18 mart 2020 de normal doğum yaptım ne olduysa o günden sonra oldu 😞 ben ilk başlarda doktora gidemediğim için hemoroid zannediyodum meğersem anal fisür dedikleri makat çatlağıymış bir kaç kez genel cerraha gittim yapacak bişey yok dediler saçma sapan krem verip yolladılar, şuan 2. Hamileliğim ve çok zor çok sıkıntılı bi durumdayım maalesef ki tuvalete çıkma problemide yaşıyorum ikinci doğumdan sonra daha da kötüleşirim diye korkuyorum başına gelip tedavi olan bi yöntem bulan var mı arkadaşlar 😪😔😔😔