ugursuzsafiye canım Dr şu gün gelin dedimi kontrol de ileri geri onu hatırlamıyorum yanlış birşey söylemiyim 2 aylıkken yaptırmıştım şimdi 3 yaşında ama hatırladığım krem vs sürüyordum sonra karton pardagın altını kesip üstünü yüzük gibi geçirip bezini bağlıyordum rabbim şifa versin inşallah