Arfeasli 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ben yapmadım önceki likle ama daha önce araştırma yaptım çoğunluk demişki misal bi ürün alıyorsunuz parasini ödüyorsunuz sonra onaşr tedarik sorunu oldu kalmadı v.s diye iptal ediyorlarmış parayida geri yatırmıyorlarmış ama dediğim gibi been almadim –mış :)
Dilannnn355 Arfeasli ben üniversitedeyken yapmıştım bundan 5 sene öncesi tabi ürün geç gelmişti ama geldi sonuçta çok uyguna almıştım tabi şuan döviz ve pandemi sürecini düşünürsek tercih etme derim