Ozlem_1995 vala cnm benimde kizim 8 aylik olcak. Genelde adete en gec 35 gün olmadan düşüyorum. Simdi 52. Gun olmuş hala adet olmadim. Prezatif ile korunuyoruz hep. Korkuyorum tesr yapmaya hep diyorum normal bi gecikmedir belki die die.ama içim içimi yiyor korkudan test yapamıyorum. Tek suphem gecen hamileligim gibi sürekli uykum var