Kızlar normalde saçım küllü renkte ombreydi geçen sen yaptırmıştım neyse biraz dip kısımları boyatayim dedim gerizekalı kuaför gitti dibim kendi rengimdi koyu kumral ne renk yaptıysa ikinci yıkamada saçım resmen dip kısımları bildiğiniz tupturuncuu bu yumuşatma değil resmen turuncu yapma olmuş birde kaslarım siyahtır Allah’ım bu halim ne diye diye günlerdir çıldırdım sonra normalde hep kendim boyarim aldım güzel bie boya ombreyi felanda kapatcam uğraşamam dedim o sıra su kulak arkası kısımlar çok hoşuma gidiyor açayım yapayım dedim ama açtım ustunede fil dişi rengi sürdüm ama yinede bu renk oldu niye tutmadı fil dişi anlamadım 😄😄😄😄😄 acaba saçım mı kabul etmedi rengi çok mu açık geldi fil dişi neyse hazır açıldı bari birkaç gün sonea üstüne güzel bir renk yapayım diyorum küllü sarı tutar mı sizce bir fikir alabilirmiyim resmide atıyorum 😄
https://hizliresim.com/V0QmB2