Yanlış anlaşılmak istemem ama bize doktor diş henüz görünmüyor dediğinin haftasına diş patlattı kızım. Görüntüden Çok belli olmuyor o. Kulağını çok çekiştiriyorsa takipte olun kulakla ilgili de olabilir ağlamalar. 2 gündür benim kızımın da eli hep kulağında sürekli takip ediyorum ateşi var mı diye. Ya da kulağını ve çevresini çaktırmadan hafif bastırarak elliyorum ağrısı olduğunu hissedersem hemen doktora götürürüm diye. Belli olmuyor çünkü bi esinti bi soğuk çocukları hasta edebiliyor.