Mom456 Mom727272 ben dördüncü ayda kesmiştim ama reflüsü olan bir bebeğim var ,çok kusuyor midesi rahatsız baya yine buradan okumuştum her emzirmeden sonra çıkartmak gerekiyor reflüde diye tekrar başladım,gerçekten çok rahatlattı
Japonprenses Benimki 4 aylıkken kendisi çıkarmaya başladı ama genede 5 aya kadr sivazladim daha kolay cikariyodu