Yeniann3 Merhaba iyi akşamlar. 2 ay sonra oğlumun doğum günü. Şimdiden planları yapalım diyoruz. Aile arasında olacak. Safari konsepti düşündüm ama malzemeler falan nereden alabilirim. Bana fikir verirmisiniz?
BeautifulMother1 Yeniann3 bizimde 2 ay sonra biz fotoğraf çekimi yaptırıcaz inşAllah evde de çekirdek aile olarak kutlayacağız 🙂
AsilAtaMom Yeniann3 merhaba bende safari konsept yapmıştım maket pasta aldım balon banner vs. Kullanat marketten sipariş vermiştim.
Yeniann3 BeautifulMother1 bende çekim de istiyorum ama kurban falanda olunca anca doğum günü yapabilirim. Bizde aile arasında yapıcaz. Artık fotoğrafları da ben çekerim. Umarım o kadar enerjim olabilir 😄
BeautifulMother1 Yeniann3 olur inşAllah ❤️ https://pin.it/5nJdr1L https://pin.it/2t7zMXi Bu şekilde düşünürdüm evde yapmak isteseydim🙂
Yeniann3 AsilAtaMom Ben şu gelişim panosu 1 yaş panosu afiş magnet falan bu tarz şeylerin olduğu bi paket baktım 150 tl ye denk geliyor. Ama çuval masa örtüsü falan yok mesela. Keşke hepsi paketin içinde olabilseydi.
Yeniann3 BeautifulMother1 güzel sade ve şık. Ama ben biraz gösterişli istiyorum. Oğluma hiçbirşey yapamadım malum pamdemiden dolayı. Bu ilk olacak. İnşallah herşey istediğimiz gibi olur