Elifim46 çikolata kisti oluşmuştu yıllar önce onun tedavisini gördüm sonra çocuk sahibi olmay istediğimizi söylediğimiz bir ilaç verdi meger doğum kontrolden hiç farkı yokmuş olmadı doktor değiştirince öğrendik şu anda adet düzensizliklerim oluyor 1 bucuk senedir bazen 4 bazende 10 gün geçikiyor kist falanda gözükmiyor neden bilemiyoruz sprem ve yumurtalık testlerimi çok iyi durumda doktorların söylediğine göre eşiminde benimde türkye stantralrına göre aşırı kalitelilermiş ama bakalım şimdi çarşambayı bekliycez görücez