oldugrs1 yetmiyor canım. Çevremde çok dediler sen emzirdikçe gelir diye ama olmuyor vallahi. Gündüz süt olmadığını anladığında çılgınlar gibi ağlıyor çok özledim göğsümün dolu dolu sızladığı zamanları aylardır olmuyor bile. Başından beri sol göğsümü sağdım sürekli ama artık 5 ml bile çıkmıyor. Allah’a şükür biberon tutuyor, mama desteğimiz var. Günde 3 kere biberon beslemesi yapmak zorunda kalıyorum. Allah yardım etsin size de kaşık biberon denediniz mi