Zzzz Babylover23 yani günde bir kere sürüyorum sanki etkisi biraz var gibi ama kızarıklık baya azalıyor sonra bi daha bakıyorım artmış çıkamadım işin içinden ya
Zzzz Babylover23 ben artık musteladan şüphelenmeye başlıyorum doğduğundan beri hep onu kullandık 2 aylıkken filan başkadı kuruluk egzama yani artık deterjan ve şampuanı mı değiştirsen deterjan da omo sıvı kullanıyorım bebekler için olanı
Babylover23 Zzzz bende mustela dan şüphelendim çünkü ne zaman yıkasak deli gibi kaşnırdı ondan değiştirdim
Zzzz Babylover23 bende her banyodan sonra bakıyorım dahada kızarmış ellernde de benek benek bişeyle oluyor su ne kadar kaynar olmasada belli bir ısısı olduğundan o yapıyo sanıyorum ama belkide musteladıd yapan olabilir mi ya 🥴
Shr26 Babylover23 o sampuan nasi cnm bnm oglumdada var cildiye goturmustu krem yag fl yazmisti i yara fl n yoktu dun yikadm ettim kremldm ygldm kuru olnca suruyorum