Asel_sahra 20 günlük oldu bebegim fazla emmiyo 5 dakika falan emer ve sonrada kusar bayagi normalmi acaba kusmasi artk önlük yetismiyor
Nazan_35 Asel_sahra çürüterek kusuyorsa fazlasını çıkarıyordur minnak daha çok küçük ağız dolusu kusuyorsa tabi götürün
Elifeslem1 Asel_sahra fazlasını atıyor olabilir her emmeden sonra fışkırarak özelikle olursa gösterin bı
Asel_sahra CesurBey reflu nasl oluyoki doktora gotureyim mi acaba dedm yada normal mi diye sasirdim kaldm
CesurBey Asel_sahra https://www.florence.com.tr/bebeklerde-reflu bu linkteki yazıyı bir okuyun bebeğinizde hangi durumlar mevcut bir gözlemleyin doktora danışmak her zaman daha iyidir
Asel_sahra Nazan_35 bazen çürüterek kusuyor bazende gazini cikarayim derken agiz dolusu kusuyor ağız dolusu cogu zaman yani, birde 20 gunlk bebek gece kac defa emzirmeliym acaba ona kalsa gece uyanmaz bende stres yapiyorum ac ac uyuyo die
Asel_sahra Elifeslem1 annemde diyo fazlasini atiyo emdikten snra bi yemek kasigi muhakkak atiyor bazen fazlasida oluyo
Nazan_35 Asel_sahra uyandırın siz emzirin 2 saate 1 falan yeni doğmuş Çünki kendi uyanmayabilir aç kalmasın kakasına dikkat edin kırmızı lelekeler olursa doymuyor demektir. Kaç kilo doğdu doktorunuz gerçi söylemiştir dikkat etmemiz gerekenleri
Elifeslem1 Asel_sahra o zman normal dir benim kızım refluydu şimdi azaldı şükür o bildiğin fışkırır di inşallah reflü değildir