Normal doğum yaptım 4 ay oldu ilk zamanlar karnımı bazen sardım bazen sarmadım lohusalık emzirme dalan filan derken açıkcası alt karnım kaldı ne yapsam bilmiyorum yediklerime dikkat ediyorum sütüm var çok şükür suyu bol içmeye çalışıyorum şuanda şekillendirici korse takıyorum egzersizlerle toparlanır mı bilemiyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️ (20 kilo aldım hamileliğimde)