Pamirinannesi 17 günlük bebeğimi sürekli emziriyorum sarılıgından dolayı ve gögüs uçlarım cok agrıyo dayanamıycak kadar silikon gögüs ucu kulanıyorum faydası yok ( lansinoh ) kulanıyorum ama etkisini görmedim yardım edin
Yigitefem2001 Pamirinannesi Benimde öyle oldu bebegim 25 günlük hala da tam anlamiyla iyilesmedi maalesef. Ben sut sagma makinesi aldim elektrikli birini sagdim verdim birini emzirdim bir dakine ekincisini sagdim obirini emzirdim dinlendirerek azıcık haviflettim yaramı
Nuhelif Pamirinannesi ilk 2 ay falan ayni şekilde yara oldu kanıyordu acısı yok kötü oluyor sürekli sütünüzü surun göğüs pedi kullanın ben garmastan krem kullanmıştım biraz olsun iyi gelmişti 2 aydan sonra bi daha dışı çıkana kadar bisi olmuyor
Crn123 Pamirinannesi canım bende cok cektim göğüs ucu yarasindan aklina gelebilecek herseyi denedim ama burada bir bayan yazmişti allah ondan bin kere razi olsun evicap diye e vitamini kapsül var onu patlatıp göğsüne sür hemen geçiyor
Minik_Hanim Pamirinannesi beyaz lahanayi yapraklarina ayırıp yıkayıp buzluğa atin sonra soğuk soguk gogsunuze kapatıp 2 3 saat tutun. Kulağa komik geliyor ama gerçekten geçiriyor. Ben de her şeyi deneyip en son bunu deneyip kurtulmuştum meme acısından keske en başta deneseymisim🤷♀️
Mrvsdi Philipsin göğüs kalkanı var mutlaka kullan canım çok faydası oluyor. Bir de tahinin yağı çok iyi geliyor yumuşatıyor düzenli olarak kullan faydasını görürsün
Halilmom Pamirinannesi Avent göğüs kalkanı kullanın,ingiliz karbonatı ile göğüslerinize banyo yaptırın ılık su ile kabın içerisinde daha sonra hindistan cevizi yağı kullanın.Ben anca bu şekilde rahatladım🌺