Kızlar bebeğim 9 da uyumuş oluyor. Bazı geceler 2 3 saatte sürekli uyanıyor. Siz beslenmesini o uyurken mi yapıyorsunuz yoksa kendisi ık pık yapmaya başlayınca mı? Bazıları 12 de rüya öğünü yapıyorum sadece falan yazmış. Uykusunda 12 de alıp emzirsem işe yarar mı? Yapanlar cevap verebilir mi uyku düzenini bozmaktan da çok korkuyorum. Gündüz uyumuyor çünkü gece bari kaliteli olsun