Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 2 aylık ve inek sütü alerjisi teşhisi konuldu. Diyete başladım. Uykusuzluğuna bunun sebep olabileceği söylendi. Yalnız yine de 2 aylık bebek uyumaz mı hiç! Gece 2-3te yatıp sabah en geç 10 da kalkıyor ve bir daha hiç uyumuyor. İnanması güç değil mi? Gün içinde hiç uyumuyor. Gözaltları torbalandı artık. Memede uyuyor ve bu uyku 1-2 dk sürüyor bu kadar 🤷🏼♀️ Kilo alamıyor. Bu hafta yine almamış :( sütüm yeterli gelmiyor mama da veriyorum bu sefer kusuyor. Artık ne yapacağımı gerçekten şaşırdım. Var mı böyle bir tecrübesi olan? Ya da önerisi olan?
Diyetten dolayı da elim ayağım tutmaz oldu artık gerçekten çok zorlu bir süreç Allah atlatabilmeyi nasip etsin