Asla yarım saat max 40 dk geçmiyor 20 30 dk falan uyuyup cin gibi açılıyor gözleri. Tekrar döndürmeye çalışıyorum olmuyor bi türlü. Niye uyanıyor ya. 3 ay 13 günlük. Hep mızmız oluyor uyuyamayınca da. Nolur yardım edin. Veya düzeninizi yazın yapmaya çalışıyım. Sessiz odaya geçmeyi rutin yapmayı denedim yok uyanıyor bir saat olsa yine şükür diycem. Nolur yavruma bilen varsa çözümünü yazsın