Merhabalar 🌼 3 aylık oğlum nezle oldu doktorumuz serum fizyolojik ile burnunu açmamı ve ilaç için ayının küçük olduğunu söyledi yani burun yıkama yapmamı tıkandıkça yapıyorum bunun fazla yapılmasının bir zararı var mıdır? Internette günde 1-6 kez yazıyor sizler kaç kez yapıyorsunuz? Bir de önerebileceğiniz yöntemler var mı? Teşekkürler.