Aryemus_3 kendimize iyi bakmamız lazım aslında evlatlarımız için. Ama biz sürekli onları düşünmekten kendimizi ikinci plana atıyoruz. Dediğiniz gibi bazen çok düşünmemek akışına bırakmak lazım galiba. Ama yine de beslenmesine özellikle dikkat etmeme rağmen düşük çıkması beni üzdü biraz. Rabbim dermansız dert vermesin, iyi geceler kocaman öpüyorum