Kk41 ben tedirgin ettiysem çok üzgünüm gülücük falan olmayınca yazılanlar çok ciddi gibi gözüküyor siz de haklısınız. Uyurken ya da arabasında gezerken benimki de dalıyor ya da bazen tv.ye daldıysa asla kendime ceviremiyorum tabii hemen tv.yi kapatıyorum.. böyle dalmaları normal geliyor bana, bence sizinki de normal.. ☺️😊
Ama arkadaşımın 8 yaşında oğlu var, geçenlerde bir teşhis kondu epilepsi, doktor dalıp gitmesinden belli olur demiş. Çok belirti vermeyen bir türmüş ilaç tedavisiyle atlatacak inşallah bir iki senede. O yüzden söyledim çok dikkat çekici bir şekilde durduk yere bir noktaya dalıp cevap vermiyorsa doktorlarımıza danışmakta fayda görürüm.. En azından içimiz rahatlar 💗 tedirgin olmayın sordunuz diye görüş belirttim yakın zamanda böyle bir olaya tanık olduğum için.. sizinkinin öyle olduğunu sanmıyorum 🙏🏻