Kızlar o kadar zayıfladımki yüzüm çöktü iskelet gibiyim 38 giyerdim 34 bile bol olacak 20 kilodan fazla verdim hastalıklı gibi oldum elim kolum kalkmıyor diyetisyene gittim öğün arttır vb diyor zaten bogazlı biriyim şuan bile tatlı yiyorum. Ne biliyim macundu karışımdı bişey kullanan oldu mu bi 20 kilo almam lazım net. Bizde zayıf olmak istiyoruz vb yazmayın saglık olarak iyi değilim