Bademll_eda_ 1derece oluyor sizinki sanırım bizim çok ani oldu herşey sünnet yaptırırken öğrendik ameliyat olması gerektiğini ve 2hafta sonrasında yani geçen cuma ameliyatı oldu oğlum inanılmaz korkuyodum bizde istanbulda bir profa götürdük canım bir anne için bebeğini o halde görmek malesef çok zor ve bizim öncedende yaşanmışlıklar vardı herneyse uzun uzun anlatıcam normal şartlar 3ila 7gün arası sonda takılıyor ameliyat sonrası ve 1-4saat arası sürüyor derecesine göre bizim yanlış hatırlamıyorsam 1 saat kadar sürdü. Götürdüğümüz doktor sondasız bir şekilde yapmaya çalışacağını söyledi dediği gibide yaptı gece 3gibi en son besleyip ameliyst saatine kadar aç kalması gerekiyor bu biraz yorucu oluyo çok cabuk acıkıyorlar biz oyunlarla uykuyla atlattık çok şükür ameliyata 10:45te girdi ameliyata girmeden önce calpolun içine sakinleştirici koyup veriyorlar o biraz sersemletiyor o yüzden ameliyata gülerek girdi çıktığında her bebek sedyede sersem birşekilde çıkarken benim oğlum hastaneyi ayağa kaldırıyodu o yüzden kucağımda sedyeyle cıktık hemsireler cok ağlayacağını bir şekilde oyalayacağımızı söyledi o an aşırı korktum ilk 1-2saat ayılma sürecinde çok ağladı birde karnı aç tabi besleyince rahatladı fitil verdiler calpol vs ilk gün ağladı uyuttuk arada güldü bu şekilde geçti canım ilk çişi çok acılı olcak dediler ama bizim 2-3gün çiş zamanı çok ağlayarak geçti çişi ip gibi geldiği için yapamıyormuş drla iletişime geçince ılık suya oturtun dedi o çok çok iyi geldi sonrası hergün daha iyiye gitti ciş sırasında ağlaması cok problem değil sebebini bilince oyalaması kolay oluyor ilk 1-2günü atlatınca allahın izniyle çok kolay geçiyor bende çok korkuyordum ama inan korktuğum kadar değilmiş içini ferah tut ilk 4-5saat zaten pipi uyuşuk oluyor narkozdan ağlıyo sonrasıda fitiller falan uyku yapıyo habire uyuttuk