pitircik2019 Arkadaşlar , 4 sene önce kaşlarımı yaptırdım ve kızıllık var. Tamamen silinmesini istiyorum. Ya lazer ya solüsyon yaptırmayı düşünüyorum. Aranızda solüsyon ile sildirme yaptıran var mı? Memnun kaldınız mı? Vs
38eg pitircik2019 ne yöntemi ile yaptırdınız bende yaptırdım mikroblading yöntemi ile bende silinmesini istiyorum ama lazer yöntemi çok acılı zor diyorlar
pitircik2019 38eg lazeri bu yüzden tercih etmek istemiyorum. Benim de öyle yapıldı fakat kaş kontur oldu. Solüsyon ile sildiren var mı diye merak ettim , bir kaç yerde gördüm ama birebir tanıdığım yok. Daha az acılı bir işlem gibi duruyor.
38eg pitircik2019 solüsyon ile silme ilk defa duydum araştırıyım bakalım bende tamamen sildirip tekrar yaptırmak istiyorum 🤦🏻♀️
pitircik2019 38eg bir daha asla yaptırmam ☺️ onun yerine kaş vitamini yaptırırım. Laminasyon yaptırırım daha mantıklı geliyor. Araştır derim daha az acılı ☺️