Merhaba kızlar oglum 4 aylık bu zamana kdr dogdugundan beri anne sütüyle besledim hiç emzik ve biberon vermedm ihtiyacta olmadı kilo alımı ilk iki ay 1,5 üçüncü ay 700 gram 4.ay 200 grama kdr düştü mama takviyesi yapmam gerektiği söylendi bende aptamilin pronesyo mamasını aldım lakin oglum asla biberon tutmuyor ağlıyor itiyor istemıyor tutamıyor sadece akanı yalıyor meme emdiği gibi çekmıyor, şırıngayı denedim yine aynı yapamıyor 60 cc mamayla başladım memeden sonra ama artık kaşık kaşık veriyorum yada şırıngayla agzına kendim sıkıyorum ve bundan cok yoruldum belki 1 saat içirmeye ugrasıyorum ne yapmam gerek varmi bilgisi olan ayrıca sütümde var tek gogsumden 100 cc çıkıyor ama biraz sulu sütüm sanırım oyuzden kılo alımı düştü