Emosh Sezeryan olan hanımlar benim karnımın alt kısmında bi acı var dokununca acıyor çamaşır sürtünce falan dikişlerimin üst kısmı. Dikişlerim iyi. Doktora sordum normal dedi. bir ay oldu geçmedi hâlâ. Var mı benim gibi olan.
yaseminoztrk Emosh acaba yalnız bende mi var diye düşünüyordum korse bile takamadım hala daha hissizlik le karışık acı var uzanınca falan acıyor hala 7 hafta oldu
cekoslavakporseleni Emosh nasıl acı canım, yani benim hissizlik var. Doğru düzgün hissetmiyorum. Yalnız ilk günler sezaryen kesisinin sağ ve sol uçlarına denk gelen taraflar diyeyim, yatarken doğrulurken içten sızlıyor gibi olurdu.
Emosh cekoslavakporseleni çok değişik ya elimi değdirdirdiğimde acıyor nasıl tarif edeceğimide bilemiyorum hani çok ağır grip olursun vücudun kırılır dokunduğun yer acır ya aynı öyle ilginç