Mrb anneler size bişey danisicam 17 ay 2 günlük bı prensesim var yaşıtlarına yada çocuklara hiç bı şekilde yaklasmiyor evde sürekli ikimz tekiz o yüzdenmi bilmiyorum alt katimda eltim var çok nadir ona gidiyorum onun 3 kızı var 1 i 2 yaşında diğerleri 8 ve 10 yaşlarında onlar oyun oynarken benim kizida çağırıyor ama benimki hiç bı şekilde yaklasmiyor birde henüz konusamiyo bazı kelimeleri ben söylediğim an tekrar ediyor ama çok anlasilmiyo ne dediği aklıma otizm geliyor bunların dışında göz teması var bişey istesem getiriyor bay bay alkış ce ee ve cici falan yapıyor dön dön kelebek şarkısını söyleyerek oynamak istiyor çok hareketli hiç yerinde durmuyor sizce otizm olabilirmi beni bu düşünceye iten sadece fazla konusamamasi ve yaşıtlarıyla oynamaması oldu birde anne demiyor 1 yaşındayken diyordu ama şuan demiyor arada babaa diyorr ayakkabısına akka diyor tlfnu eline alıp alo diyor cızz diyor bu kadar fazla bı kelimesi yok sizce olabilirmi çok endiseleniyorum