Merhaba sevgili anneler kızım 4 buçuk aylık,doğduğundan beri geceleri uyanık kalıp ,gündüzleri uyuyor,hatta hamileyken de öyleydi,geceleri tekmelerdi,gündüz tık yok,ilk doğduğunda sabah 5 e kadar uyumazdı,şimdi 3e kadar uyanık kalıyor,öğleye kadar emip uyuyor,bir türlü düzeltemiyorum bu durumu,artık gece ile gündüzü ayırt etsin istiyorum,hadi şimdi idare ediyorum ,ama işe başlayınca çok yıpranacağım,bu durumu yaşayan var mı,nasıl çözümler buldunuz?