As1ioz Bebeklerinize ne zaman yastık kullanmaya başladınız ben hala yastıksız yatırıyorum ve yatagı sabaha kadar fır dönüyor sabit yatamıyor yastıksız yattıgı içinmi acaba
File351047 As1ioz oğlum 15 aylık yastıksız yatıyor ve aynı durumdayız. Yastık denedik rahat etmedi nasıl alışacak bilemiyorum
Dogavesultan As1ioz kızım 14 aylık olmak üzere doktorlar 2 yaşa kadar yastık kullanmayın diyorlar bende kullanmıyorum o yüzden benim kızımda aynı fır dönüyor yatakta
-erCansu- As1ioz 1 yaşından sonra kullandım ama geniz eti var diye daha rahat nefes alsın diye yükseltmek amaçlı belinden itibaren koyuyorum ki sadece boynu yukarda kalmasın sanırım 2yasa kadar yastık önerilmiyor
As1ioz File351047 aslında birçok doktor yaatıgı onermiyor 2 yasına kadar omurilik yapısının bozulmaması için ama dedim acaba yastıga alışsa düz bi sekilde uyurmu
As1ioz Dogavesultan evet onermiyolar kesinlikle ama sorayım dedim ben yine kullanan annelerinki sabit yatıyormu merak ettim
Irmak45 As1ioz doğduğundan beri on beş günlükken 😄 bir yaş üç aylık şu an hala yassikla uyur yasdiksiz asla uyumaz☺️
Irmak45 As1ioz yasdikda olmuyor malesef basi yatağın diğer kenarında battaniyesine kafasını koyuyor ☺️ battaniyesi ve yasdik olmadan uyumuyor illa kendi battaniyesi ve yasdigi olcak
Mom070 As1ioz 3 yaşına girecek hala yastıksız yatıyor bu şekilde daha rahat 2 yaşına kadar kullanmaya gerek yok. Dönmesi de yastıktan değildir.