buselidunya hekimlerin önerdiği ilk 6 altı ay sadece anne sütü, bana kalırsa şuan kilo alımı da iyiymiş hiç öyle bişey yapmayın. Üstelik ek gıdaya başlama aşamasında da bizim doktorumuz sebze ile başlattı , meyveler tatlı olduğu için sebze reddi olur diye