AnayimBenAnaaa teşekkür ederim. Ya bu öyle bişey ki rahim içi veya dışında yapisiklarin birleşip olusturmasiyla oluşan bir kist durumu. Yani bir kere olunca ameliyat olsan dahi o yapisiklari kazimadiktan sonra tekrar etmesi çok mümkün.
Benim bir hocam vardı o bana bir gün
“ Bu kist seni öldürmez, kanser gibi hastalıklara da sebep olmaz. Ben seni ameliyat etsemde 2 sene sonra olmayacaginin garantisini veremem. Evine git sana verdiğim ilaçları kullan 2-3 ayda bir düzenli kontrole gel. Bol maydonoz tüket” dedi.
Ben bunu ilk regl oluşumdan beri yaşarım. Yaşım 29 hep ağrılı sancılı geçer adet günlerim.
Ama doğumdan sonra kist yok oldu 10cmdi. Şuan da ne durumdayım bilmiyorum.