mina00 urazinannesiii 7 ay 4 gunluk kızım, sabah ek gıdadan sonra oyalanıyor uyuyacagı zaman emıyor, oglende yıne ek gıdadan sonra oyalanıp emıp uyuyo aksam uzerıde aynı, sonra gece her kalkdıgında emıyo bu aralar cok mızmız 3-4 kere kalkıyo
ezogelinn urazinannesiii saat değilde sabah uyanınca öğlen uyumadan uykudan kalkinca akşam üstü gece yatarken ve gece uyandiginda günde de 3 defa ek gıda alıyor
Prensesannesii34_ urazinannesiii 7 ay 15 gün . Sabah 7 de kalkar emer uyur 9.30 da yine emer emdikten sonda 11 de kahvaltı veririm uyur 1 de kalkar emer 3 de atıştırmadık veririm 5de uyur . 6 da kalkar emer akşam yemeği veririm 9 da uyur gece 3-4 saate bi kalkar emer
urazinannesiii mina00 benim de 7 ay 1 günlük oğlum. Gündüzleri ek gıda veriyorum emmek pek istemiyor memeyi alıyor 5 6 dk sonra bırakıyor ama dediğiniz gibi gece neredeyse 1 buçuk saat e bir uyanıp emmek istiyor
mina00 urazinannesiii boyle olunca uykusuda tam olmuyo gece yatırmadan once kasık mamalardanda yedırıp meme verıp yatırıyorum ama sonra cabuk uyanıyo
urazinannesiii mina00 bende mama veriyorum 2 saat sonra kalkıyor millet 3 4 saatte bir besliyor hayranım öyle bebişlere
urazinannesiii mina00 evet emzik verince dalmıyor uykuya ama memeye alıyorum 2 dk emiyor uyuyor geri bırakıyor
urazinannesiii ezogelinn ek gıda yı çok verirsem bana hiç yaklaşmak istemiyor gündüz ama gece neredeyse yapışık takılıyoruz
urazinannesiii mina00 emzik tutuyor çok şükür. Valla bilmiyorum bu da bir süreç mi yoksa hep böyle mi olacak çok merak ediyorum