Efruz biz burun tıkanıklığından çokkk çektik. Oğlum iki buçuk aylık neredeyse iki ay boyunca çektik hala ara ara oluyor. Beslendiğinde genzinde birikiyormuş gıdalar o yüzden tıkanabiliyormuş. Eczaneden serum alıyoruz bir paket şırınga ile minik minik sıkıp aspiratörle hafifçe çekiyorum. Bir ara her uyku öncesinde yapıyordum günde on defa belki. Hatta açılmadı bir ara nebulizatör aldık içine serum+tuz ile solüsyon yapıp hava olarak verdim sonra şimdi günde üç defa rutin burun temizliği yapıyoruz.
artık uykusundan uyanacak kadar rahatsızlık veriyordu çıldırma noktasına gelmiştim 🤯