Kızlar bebeğim 6 aylık yatakta çok hareket ediyo yorganın altından çıkıyo beşiğin kenarına geliyo daha da gitmek istiyo sanırım gidemeyince beşiğin kenarında çırpınırken uyanıyo ne yapmalıyım gece sürekli böyle uykusu açılınca da emmeden uyumuyo bazı geceler her saat başı meme veriyorum sırf uyuması için beni yere atın orda rahat rahat hareket edip uyuyayım havası nasıl çözüm bulabilirim buna büyük yatak da olmaz düşer aşağı şaşırdım kaldım 😖