Dpr çoğu kişi bana da kötü demişti devlet hastanesi Doğum yapmak İçin ama hiç te öyle değilmiş
Ebeler doktorlar çok sakindi bi tane ebe vardı allah razı olsun ne muayeneler de ne Doğumda kötü davrandı
Bebeğim doğarken dualarla besmeleyle doğurttu hep okudu Doğum anında
Sonrasında da bebeğimi severek giydirdiler kucağıma verdiler