Merhabalar
25 martta sezeryan doğum yaptım.bebegim anne karnında su yuttuğu için akciğerleri sıvıyı atmak için zorlanınca oksijen tedavisine alındı.Cok şükür onu 2 günde atlattı.Bu defa da sarılık başladı.Sonra onud çözdük bize teslim ettiler.2 gün sonr kontrole gittik sarılığı artmış denildi tekrar aldılar.Mavi ışık tedavisi görüyordu 4 gündür.Dun durumuna iyi yarın değerlerine bakıp teslim edeceğiz dediler.Bu sabah da karaciğer enzimlerinden ast olani yüksek çıkmış.Tekrar tahlile yolladılar.Sonra ben bitkisel çaylar içiyordum süt artırıcı.Onlardan olabileceği söylendi ve benden de tahlil alındı.Benim değerlerim normal çıktı.Pazartesi gününe kadar takip edilip değerlerde düşme olmazsa tahlillerin Ankara’ya yollanacagi söylendi.Karaciger enzimleri ile ilgili sorun yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlediler? Psikolojik olarak çok yiprandik.Ozel hastane acaba para koparmak amacıyla böyle şeyler üretiyor olabilir mi diye de düşünüyoruz