Betsel kızım da 9 ay 10 günlük hala dişi çıkmadı ,hiç belirti bile yok .doktorumuz gayet normal hem ne kadar geç o kadar sağlam olur dedi. Annemle konuştum benim dişim 1,5 yaşındayken çıkmış genetiktir diye dert etmiyorum ben ama bir sorun olacağını hiç düşünmemiştim🤷🏻♀️