Akşamları yatmasına 3 saat kala muhallebi yapıyorum muz ve bebe bisküvisi koyuyorum şuan 7 aylığız . Yatmadan öncede devam sütü içiyor öyle uyuyor 4gundur her akşam gozleri kapalı bir şekilde gaz sancısı gibi ağlıyor aralıklı bir şekilde , acaba muhallebi fazlamı geliyor neden anliyamadim?